Month: August 2020

Wysokie ciśnienie krwi jak obniżyć ciśnienie naturalnie od razu

Wysokie ciśnienie krwi: jak obniżyć ciśnienie naturalnie od razu

Jak obniżyć wysokie ciśnienie krwi bez leków: oto trzy zmiany w diecie, aby zmniejszyć ryzyko nadciśnienia. Wysokie ciśnienie krwi dotyka miliony ludzi, jest to bardzo niepokojące, ponieważ nadciśnienie zwiększa ryzyko zawału serca i udaru mózgu. Aby zmniejszyć ryzyko wysokiego ciśnienia krwi, ważne jest, aby monitorować styl życia i odżywianie.

Wykonaj kilka wskazówek, jak zmniejszyć ciśnienie naturalnie

Wykonaj kilka wskazówek, jak zmniejszyć ciśnienie naturalniePokarmy zawierające wysoki poziom soli i sodu mogą prowadzić do nadciśnienia. Ważne jest, aby rozpoznać, że sól ma bezpośredni związek z ciśnieniem krwi, a prawie wszystkie pokarmy, które nie są zalecane (dla osób z podwyższonym ciśnieniem krwi) mają wysoką zawartość soli.

Sól zawiera sód, który upośledza zdolność organizmu do usuwania wody. Nadmiar płynu oznacza, że serce musi pracować bardzo ciężko, aby usunąć tę objętość wody. W rezultacie wzrasta ciśnienie krwi, powodując napięcie tętnic, uszkadzając je. To naraża Cię na atak serca.

Wielu lekarzy zaleca pacjentom z wysokim ciśnieniem krwi spożywanie większej ilości pokarmów bogatych w potas, a mianowicie zielonych warzyw liściastych, słodkich ziemniaków i owoców, takich jak morele i banany. Żywność zawierająca wysoki poziom potasu powinna być częścią codziennej rutyny. Potas w rzeczywistości pomaga nerkom pozbyć się sodu, co może mieć pozytywny wpływ na ciśnienie krwi.

Aby stać się zdrowszym, wielu próbuje pozbyć się tłuszczu z diety. Okazało się, że zdrowe tłuszcze, takie jak te znajdujące się w łososiu i siemieniu lnianym, mają pozytywny wpływ na wysokie ciśnienie krwi. Badania wykazały, że spożywanie tych pokarmów z umiarem może pomóc zmniejszyć ryzyko nadciśnienia.

Co to jest wysokie ciśnienie krwi?

Co to jest wysokie ciśnienie krwiCiśnienie krwi jest miarą ilości krwi dociskanej do ścian tętnic i naczyń krwionośnych. Jest wysoka, gdy krew naciska z większą siłą niż zwykle. Cierpienie na wysokie ciśnienie krwi przez dłuższy czas może pogorszyć zdrowie narządów, takich jak serce, mózg, nerki i inne.

We Włoszech ponad 12 milionów ludzi ma problemy z wysokim ciśnieniem krwi. Może to być spowodowane kilkoma czynnikami i różni się w zależności od osoby. Ogólnie rzecz biorąc, nie powoduje to żadnych naruszeń, musimy to sprawdzić co najmniej 1 raz w ciągu roku, nawet jeśli uważamy, że jest to normalne.

Jakie uszkodzenia mogą powodować wysokie ciśnienie krwi? Wzrost ciśnienia przez dłuższy czas może spowodować uszkodzenie naczyń tętniczych z pogrubieniem ścian. Powoduje przepracowanie serca z ryzykiem nadciśnienia tętniczego. Może to przyczynić się do rozwoju miażdżycy, która zatyka naczynia krwionośne i zapobiega przepływowi krwi do niej, co prowadzi do uszkodzenia różnych tkanek. Nieleczone nadciśnienie tętnicze jest czynnikiem ryzyka poważniejszych ostrych wypadków naczyniowych, takich jak zawał mięśnia sercowego i krwotok mózgu.

Czy powinienem stosować leki obniżające wysokie ciśnienie krwi? W różnych przypadkach nie. Jak to prawda, że należy zawsze skonsultować się z lekarzem, prawdą jest również, że większość lekarzy zgadzają się, że wysokie ciśnienie krwi można kontrolować bez uciekania się do leków, gdy osoba jest gotowa do podjęcia zdrowszego stylu życia do wykonywania aktywności fizycznej, przy założeniu, że naturalne środki zaradcze w połączeniu diety są zdrowsze.

Natura oferuje rozwiązania, które mogą pomóc ciału obniżyć wysokie ciśnienie krwi

Natura oferuje rozwiązania, które mogą pomóc ciału obniżyć wysokie ciśnienie krwiNaturando, z wieloletnim doświadczeniem w badaniach nad roślinami leczniczymi i zdrowiem, wybrał konkretne naturalne substancje roślinne, które okazały się pomocne w regulacji ciśnienia krwi.

Drzewo oliwne-liście tej rośliny, dobrze znane w naszych regionach, są bogate w oleuropinę iw tradycji ludowej były używane do doprowadzenia do normalnego ciśnienia krwi u osób z łagodnym nadciśnieniem.

Głóg-działa zasadniczo na regulację bicia serca, co prowadzi do regulacji ciśnienia krwi. Poprawia odporność na stres. Jest bogatym źródłem proantocyjanidyn i przeciwutleniaczy, które odżywiają tkanki serca i naczyń krwionośnych.

Hibiskus jest rośliną, a w szczególności kwiaty, wykazują efekty w stanie przywrócić im normalne ciśnienie krwi w przypadku zbyt wysokie. Ostatnie badania potwierdzają właściwości angioprotekcyjne i działanie przeciwutleniające.

Uważaj na emocjonalne podniecenia. Silne negatywne stany emocjonalne są szkodliwe dla serca. Te sytuacje emocjonalne mogą prowadzić do zwiększonego ciśnienia i zakłócać regularne funkcjonowanie mechanizmów naprawczych poprzez zwężenie naczyń krwionośnych. Przejście wymaganej ilości krwi w tych warunkach staje się bardziej problematyczne.

Pomoc w radzeniu sobie z tymi negatywnymi Stanami może pochodzić z technik relaksacyjnych lub medytacyjnych, od przyjaciół, z którymi nigdy się nie gniewasz, po słuchanie ulubionej muzyki. Nawet ze śmiechu jest więcej w życiu; śmiejąc się, w rzeczywistości naczynia krwionośne “rozluźniają się”, w wyniku czego ciśnienie spada.

Nie przeciążaj się stresem. Stres jest jedną z głównych przyczyn starzenia się organizmu. Tak jak przewlekły stres może uszkodzić serce, ciągłe dążenie do zmniejszenia go może poprawić jego stan. Najskuteczniejszymi reduktorami stresu są aktywność fizyczna, medytacja i przyjaźń.

Informacje te oferowane przez stronę Naturando mają charakter wyłącznie popularyzacyjny i w żaden sposób nie zastępują zaleceń lekarza. Kuratorzy tych informacji nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje związane z używaniem innym niż czysto ujawniające. Przeczytaj ostrzeżenia przed przyjęciem produktu.

Seksualność i trzeci wiek fałszywe mity obalić

Seksualność i trzeci wiek: fałszywe mity obalić

Istnieje wiele fizjologicznych zmian, że mężczyźni i kobiety zapisać i spróbować na swoim ciele wraz z wiekiem zmiany, które często uważają, że nie powinnaś się poddawać, stopniowo, do seksualności. Niemniej jednak, jest to jeden z wielu fałszywych mitów, które otaczają związek między seksem a trzeci wiek, społeczne tabu, które należy rozwiać od danych. Według Censis, w 73,4% naszych rodaków od 61 do 70 lat i 39,1% osób w wieku powyżej 70 aktywnych seksualnie: znaczny odsetek, który jest często niedoceniana, nawet ze strony pracowników służby zdrowia.

Nie rzadko, właściwie, przypadki, w których osoby w podeszłym wieku człowiek jest traktowany jako pre-nastolatków, pozbawione seksualności, i ze sferą przywiązania są uznawane za marginalne, jak powiedział Lew Нахон, już dyrektor oddziału psychiatrii szpitala Niguarda w Mediolanie, podczas 17-go zjazdu Włoskiego stowarzyszenia psychoterapii. Wręcz przeciwnie, ważne jest, aby zagłębić się w temat, aby zrozumieć, jak zmienia się seksualność w menopauzie i w trzecim okresie, rozwiać pewne mity.

Seks i seniorzy: co zmieni się wraz z nadejściem menopauzy?

Seks i seniorzy co zmieni się wraz z nadejściem menopauzyDla климактерического odnosi się do okresu przejścia od starszych i w podeszłym wieku, co wyraża się dla kobiet z menopauzą i mężczyzn z андропаузой. Zmiana to nie jest sprawa dla wszystkich, w tym samym wieku, ale zwykle w wyniku ten sam efekt.

Dla kobiet: przerwanie produkcję estrogenu, a zatem i funkcji rozrodczych; postępująca atrofia pochwy, sromu, pęcherza moczowego i cewki moczowej; zmiany metaboliczne, które mogą prowadzić do zwiększonego ryzyka rozwoju osteoporozy i chorób układu krążenia; zaburzenia snu i zaburzenia nastroju.

Dla mężczyzn: spadek poziomu androgenów, co może prowadzić do utraty rytmu dobowego testosteronu; zmiany w funkcji rozrodczych z redukcją produkcji plemników; zmiany naczyń krwionośnych i przemiany materii; wzrost ryzyka dla zdrowia, z powodu spadku poziomu testosteronu.

Z seksualnego punktu widzenia, menopauza i andropauza powodem dla kobiet, możliwe zmniejszenie pochwy, a następnie zmniejszenie przyjemności seksualnej, a dla mężczyzn, wydłużenie czasu potrzebnego do uzyskania i utrzymania erekcji i nerek zaburzenia w konsekwencji niektórych chorób, takich jak miażdżyca i cukrzyca, związanych z wpływem menopauzy na naczyniowego funkcji i metabolizmu.

Kluczowe znaczenie dla seksualności kobiet w wieku powyżej 65

Kluczowe znaczenie dla seksualności kobiet w wieku powyżej 65Oprócz suchości pochwy, przejście do menopauzy dla kobiet zawiera także inne zmiany, które wpływają w mniejszym lub większym stopniu, na sferę seksualności. Świadomość zmian zachodzących w organizmie sprawia, że wiele kobiet czuje się mniej atrakcyjna i, w konsekwencji, utratę poczucia własnej wartości: elementy, które, razem, mogą uderzyć kobietę, gdy ich liczba przekracza 60 lat, aby odkryć i uaktywnić twoje ciało się zmieniło.

Jest jeszcze jeden element, który, zdaniem ekspertów, wpływa na seksualność w trzeci wiek dla kobiety jest połączenie między stresem środowiska, izolacja społeczna i brak partnera (czasem określają po śmierci małżonka, z uwzględnieniem czasu trwania życia kobiet). Te czynniki mogą stanowić czynniki ryzyka dla wystąpienia zaburzeń depresyjnych, które, z kolei, objawy i popędu płciowego.

Choć innego rodzaju, a także dla mężczyzn, to związek między seksualnością i “trzeci wiek” nie zawsze jest jasne. Zmiana czasu otwarcia migawki do wrażliwej sposób seksualne reakcje na różne sposoby: wzbudzenia więcej i jest to konieczne intensywne pobudzenie, cała ta relacja ma dłuższy czas działania i nie są rzadkie przypadki, w których do osiągnięcia wytrysku zajmie więcej czasu. Wiek też jest postrzegana w ogniotrwałe dla okresu, tj. czas potrzebny, aby przejść od jednych relacji do innych, to jest irytujące.

Oprócz elementów fizjologii, i wprowadzić do gry kilka społeczne i psychologiczne czynniki, związane z potwierdzeniem swojej męskości poprzez stosunek płciowy: zaburzenia trudności lub nawet proste zmiany z punktu widzenia czasu może podważyć obraz, który człowiek ma o sobie.

Fałszywe mity: dlaczego musimy porozmawiać o seksie i trzeciego wieku

Fałszywe mity dlaczego musimy porozmawiać o seksie i trzeciego wiekuTo prawda, dlatego, że przejście od dorosłości do starości przynosi pewne zmiany, tak jak wiele dla człowieka, jak dla kobiety, więc wpłynąć i zmienić relacje z seksualnością. Jednak eksperci zgadzają się, że elementy te nie stanowią takie jest wystarczającym powodem do rezygnacji z życia seksualnego po 65. roku życia. Wręcz przeciwnie, na dzień dzisiejszy, przyczyny, dla których ludzie rezygnują z aktywności seksualnej, głównie psychologicznych i społecznych. Biorąc pod uwagę starszych ludzi jako bezpłciowy jest pierwszym wśród mitów na sbugiardare, bo człowiek w każdym wieku to jest normalne, aby spróbować znaleźć taką formę bliskości z drugą istotą ludzką.

Zmień tryb i priorytet, tak: seksualność-to, w istocie, przejawia się na różne sposoby, najwyraźniej, dominują w chwilach afektywne i emocjonalne relacji do jakości samego wykonania. Tym bardziej, że częstotliwość i intensywność przyjąć wartość stopień intymności i znaczenie zdarzenia, za obopólną życzenie, czynniki, które mogą pomóc złagodzić uczucie samotności, która jest bardzo powszechne wśród osób w podeszłym wieku i, co może być czasami poważny sposób wpłynąć na jakość życia.

Pozytywnym czynnikiem dla ułatwienia życia seksualnego w trzecim wieku, i nie tylko, polega na utrzymaniu zdrowego stylu życia, przestrzeganie zrównoważonej diety i druga strona poświęcony aktywności ruchowej. Organ służby zdrowia może, w rzeczywistości, lepiej reagować na starzenie pod względem seksualności. Oferta specjalistów musi być pacjent, zwracając się do otwartego i świadomego, krytycznego fazie kulminacji, w celu osiągnięcia nowej równowagi, składający się z ról, potrzeb i nowych możliwości, które w związku z tym, nie zamknąć drzwi, ale dać początek nowego etapu życia z największym spokojem można.

Ponadto, nie należy zapominać, że niektóre rozwiązania, mające na celu złagodzenie problemów trzeciego wieku, takie jak, na przykład, polisy ubezpieczeniowe dla zdrowia ludzi powyżej 65 lat, które uwzględniają potrzeby i problemy osób starszych i ich rodzin. Domowa opieka za 65 z UniSalute, na przykład, myślę, że temat wsparcia i rehabilitacji w razie wypadku, bezpośrednio w domu: piękny teren, który pomaga mężczyznom i kobietom walczyć z procesem starzenia się w ten sposób, że nie jest to na pewno trudny okres życia.

Jak uniknąć blokowania utraty wagi na diecie

Jak uniknąć blokowania utraty wagi na diecie

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest określenie minimalnego dziennego zapotrzebowania na kalorie i nigdy go nie przekraczanie

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest określenie minimalnego dziennego zapotrzebowania na kalorie i nigdy go nie przekraczaniePrzestrzegając diety, ważne jest, aby określić minimalne (podstawowe) zapotrzebowanie kaloryczne i nigdy nie schodzić poniżej. Zbyt często widzę diety o bardzo, zbyt niskim poziomie kalorii, a nawet znacznie poniżej podstawowego tempa metabolizmu. Powoduje to uruchomienie trybu akumulacyjnego (patrz artykuł o dietach wysokokalorycznych).

Aby upewnić się, że nie wpadniesz w tryb akumulacji, konieczne jest, aby móc określić minimalną ilość kalorii, które można przyjąć bez powodowania spowolnienia metabolizmu, a zatem uważaj to za granicę, poniżej której nie można spaść.

Stwórz niskokaloryczne deficyty. Aby stracić tłuszcz, zdecydowanie musisz stworzyć niewielki deficyt kalorii. Ale właściwym podejściem jest nieznaczne zmniejszenie spożycia kalorii poprzez wykorzystanie sygnału metabolicznego, który niektóre pokarmy wysyłają do mózgu, aby umożliwić organizmowi spalanie tłuszczu.

Najczęstsze wytyczne sugerują zmniejszenie spożycia kalorii o 500-1000 kalorii dziennie w porównaniu do poziomu kalorii podtrzymujących. Deficyt 500 kalorii dziennie oznacza tworzenie tygodniowego deficytu 3500 kalorii, czyli tyle kalorii, ile zawiera około pół funta tłuszczu.

Więc teoretycznie pozwoliłoby to stracić około pół funta tkanki tłuszczowej na tydzień. Przy deficycie 1000 kalorii dziennie powinieneś schudnąć około 1 kg tygodniowo. W rzeczywistości utrata tkanki tłuszczowej nie jest dokładnie zgodna z tą zasadą i sugeruje się ograniczenie spożycia kalorii maksymalnie o 500-750 kalorii dziennie, w porównaniu do poziomu podtrzymującego. Resztę można osiągnąć przy niewielkiej aktywności fizycznej. Dzięki tej strategii uzyskasz maksymalny efekt utraty tłuszczu.

W swojej pracy wolę jednak stosować metodę procentową, która z mojego doświadczenia jest bardziej PRAWIDŁOWA i BEZPIECZNA. Dzięki temu mogę lepiej dostosować deficyt, unikając ryzyka nadmiernego zmniejszenia spożycia kalorii i przejścia do trybu akumulacji. Na początek spożycie kalorii należy zmniejszyć o 15-20%. To prawidłowy deficyt kalorii, który pozwala spalić tłuszcz i utrzymać beztłuszczową masę (patrz punkt 3).

Jeśli przekroczysz 20%, ryzykujesz utratę mięśni i spowolnienie metabolizmu. Jeśli masz tak duży deficyt, wskazane i mądre jest stosowanie strategii cyklicznej, czyli regularne zwiększanie spożycia kalorii w celu oszukania organizmu.

Ogólnie rzecz biorąc, powinieneś zawsze zacząć od małego deficytu i stopniowo zmniejszać kalorie do maksymalnego deficytu, zamiast osiągać go jednym krokiem. Widzieliśmy, że diety, które powodują duży deficyt kalorii, powodują utratę mięśni i uruchamiają tryb akumulacji. Dlatego lepiej jest spalać minimum kalorii podczas ćwiczeń, niż nadmiernie ograniczać kalorie poprzez jedzenie.

Paradoksalnie, NAJLEPSZYM PODEJŚCIEM do utraty tłuszczu jest spożywanie większej ilości o określonych porach dnia, co pozwala organizmowi na produkcję dużej ilości leptyny (która sygnalizuje organizmowi przyspieszenie metabolizmu) poprzez dobór odpowiednich pokarmów i minimalną ilość ćwiczeń (aerobowych i beztlenowych). który pozwala spalić nadmiar tłuszczu bez spowalniania metabolizmu.

Budowanie i utrzymywanie muskulatury

Budowanie i utrzymywanie muskulaturyPonieważ mięśnie są metabolicznie aktywną tkanką, która pomaga spalać kalorie nawet w spoczynku, podczas snu lub oglądania telewizji, ważne jest, aby ZBUDOWAĆ i PRZECHOWYWAĆ je, aby przekształcić się w maszynę spalającą tłuszcz.

Organizm interpretuje pominięte posiłki jako stan BEZ KARMIENIA i dlatego ma tendencję do spowalniania metabolizmu i gromadzenia zapasów tłuszczu. Aby tego uniknąć, dobrze byłoby jeść co 3 godziny, nawet małe przekąski.

W ten sposób przyzwyczaisz się do jedzenia więcej niż kiedykolwiek, unikając w ten sposób głodu i trybu akumulacji. Ponadto, jeśli organizm nie otrzymuje pokarmu dłużej niż 3 lub 3 i pół godziny, zaczyna to wpływać na masę mięśniową. Ten sygnał „kanibalizmu” przerywa częste podjadanie.

Nigdy nie utrzymuj deficytu kalorii zbyt długo

Nigdy nie utrzymuj deficytu kalorii zbyt długoKiedy pomimo znacznego deficytu kalorycznego utrata masy ciała nie jest już obserwowana z powodu osiągnięcia PLATEAU, ogólnie deficyt ma tendencję do zwiększania się, co dodatkowo obniża dzienne kalorie. Chociaż czasami może działać, aby przełamać plateau, częściej powoduje dalsze „UDERZENIE” metabolizmu.

Zamiast tego najlepiej byłoby zwiększyć liczbę kalorii na kilka dni lub nawet kilka tygodni. Mechanizmy regulacji wagi naszego organizmu działają poprzez zmniejszanie tempa wydatkowania energii w przypadku wystąpienia deficytu kalorycznego lub zwiększanie go w przypadku nadwyżki kalorycznej (oczywiście musisz działać o najlepszej porze dnia, tylko w tym przypadku zwiększasz tempo przemiany materii) .

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén