Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) otyłość charakteryzuje się “nieprawidłowym lub nadmiernym nagromadzeniem tkanki tłuszczowej, która może być szkodliwa dla zdrowia”. Wtedy ważne jest, aby działać.Dlatego dieta odchudzająca oferuje zalecenia dotyczące utraty wagi i utrzymania zdrowej wagi. Stara się przynieść ciału to, czego potrzebuje, kiedy tego potrzebuje. Preferując odpowiednie produkty odchudzające, zwiększasz swoje szanse na utratę wagi bez frustracji i deprywacji.

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) otyłość charakteryzuje się “nieprawidłowym lub nadmiernym nagromadzeniem tkanki tłuszczowej, która może być szkodliwa dla zdrowia”. Wtedy ważne jest, aby działać. Dlatego dieta odchudzająca oferuje zalecenia dotyczące utraty wagi i utrzymania zdrowej wagi. Stara się przynieść ciału to, czego potrzebuje, kiedy tego potrzebuje. Preferując odpowiednie produkty odchudzające, zwiększasz swoje szanse na utratę wagi bez frustracji i deprywacji.

Podstawowe elementy diety odchudzającej

15 podstawowych elementów diety odchudzającej. Słuchać jego doznań żywieniowych. Promowanie produktów o niskiej gęstości energii. Włącz więcej włókien. Unikaj tłuszczu, cukru i produktów przemysłowych. Walka z osiadłością
Korzyści z diety odchudzającej. Dieta odchudzająca ma wiele zalet zdrowotnych :
Uwzględnia koncepcję gęstości energetycznej żywności. Pozwala schudnąć bez uczucia głodu, bez frustracji i zmęczenia. Nie wymaga nadmiernej kontroli nad ilością spożywanego pokarmu. Nie wymaga obliczeń kalorycznych.

Naucz się słuchać uczuć związanych z jedzeniem  bez deprywacji przestaniesz jeść naturalnie, gdy nie będziesz już głodny. Najważniejszą zasadą tej diety jest jedzenie tylko wtedy, gdy jesteś głodny i przestajesz, gdy tylko poczujesz się pełny. Uwaga, dla zdrowia uważa się, że utrata masy ciała nie powinna przekraczać 1 kg na tydzień. Co powinna zawierać dieta ? Nasze rekomendacje. Dieta odchudzająca to zestaw zaleceń dotyczących najlepszych opcji żywieniowych w celu osiągnięcia i utrzymania zdrowej wagi. Pozwala to stopniowo kontynuować proces odchudzania.

Pomóż swojemu organizmowi schudnąć

2Produkty odchudzające. niektóre kategorie żywności, oprócz sytości, mogą faktycznie pomóc ciału schudnąć. Produkty odchudzające są bardzo przydatne w diecie odchudzającej bez deprywacji. Produkty o niskiej gęstości energii
Najlepszym sposobem na utratę wagi i utrzymanie zdrowej wagi jest zwiększenie spożycia nasyconych pokarmów wybranych zgodnie z ich gęstością energii. Gęstość energii uwzględnia liczbę kalorii w żywności w porównaniu do objętości żywności. Na przykład będziesz musiał zjeść kilka jabłek, aby zjeść 100 kcal. Z drugiej strony wystarczy niewielka garść chipsów, aby osiągnąć to samo zużycie energii 100 kcal.

Dlatego w ramach tej diety zaleca się spożywanie głównie żywności o niskiej gęstości energii: owoców i warzyw, produktów pełnoziarnistych i roślin strączkowych. Bogate w błonnik, wodę i pierwiastki śladowe, nasycają się, przynosząc bardzo mało kalorii. Oto ranking produktów do preferencji i produktów do ograniczenia na podstawie ich gęstości energii. Białka są pożywnym pokarmem, stanowią spójną część posiłku. Są bardzo ważne w zrównoważonej diecie, ponieważ zapewniają stabilną energię i zapobiegają głodowaniu między posiłkami. Działają jak regulatory prędkości: spożywanie ich przy każdym posiłku pomaga dostarczyć organizmowi energii przez cały dzień.

Aby schudnąć, białko musi stanowić 20% całkowitej liczby kalorii. Naucz się czytać oznaczenia żywieniowe. Tłuszcze są tam oznaczane terminem lipidy. Interesujące jest spojrzenie na wzmiankę o “czyje nasycone kwasy tłuszczowe”: jeśli masz wybór między wieloma pokarmami, preferuj ten, który zawiera najmniejszą ilość nasyconych kwasów tłuszczowych. Cukry są tam oznaczone terminem węglowodany. Interesujące jest spojrzenie na wzmiankę “w tym cukry”: jeśli masz wybór między wieloma produktami, zamiast tego wybierz taki, który zawiera najmniejszą ilość cukrów.

Woda bierze udział w różnych reakcjach chemicznych i metabolicznych

3Pij dużo wody. Woda nie tylko wypełnia żołądek, ale także nawilża ciało i wspiera je w procesie oczyszczania. W ten sposób woda przyczynia się do różnych reakcji chemicznych i metabolicznych. Tylko woda powinna być głównym źródłem nawodnienia, zaleca się picie 1,5-2 litrów wody dziennie. Powinieneś zwiększyć zużycie wody w przypadku ciepła i ćwiczeń. Uważaj jednak, słodkie napoje, takie jak soki owocowe, napoje gazowane i syropy, nie powinny zastępować wody. Są ukryte w wysokiej zawartości kalorii i mogą ograniczyć utratę wagi. Herbata i kawa bez cukru mogą promować nawodnienie organizmu, ale spożycie nie powinno przekraczać 2-3 filiżanek dziennie.

Przekąska po południu. Wysokiej jakości przekąska po południu okazuje się przydatna do utraty wagi. To naprawdę pozwala na podzielenie diety i zapobieganie łakom, które powodują pożarcie czegokolwiek, w dowolnym momencie. Jedząc przekąskę w środku dnia, naturalnie zjesz mniej podczas kolacji. Aby była pożywna, przekąska musi zawierać węglowodany i białka. Oto kilka przykładów zrównoważonych przekąsek .